روبه جلو

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

روبه جلو

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

اشعار حسین جنتی لادانی + علت بازداشت حسین جنتی چیست

اشعار حسین جنتی لادانی + علت بازداشت حسین جنتی چیست اگر چه به صورت رسمی علت بازداشت این شاعر اعلام نشده اما گفته می شود حسین جنتی پس از شعر خوانی در دانشگاه اصفهان به اتهام 

نگرد بیهده! یک سکه ی سیاه ندارم

به کاهدان زده ای ! هیچ غیر کاه ندارم

جز اینکه هیچ ثوابی تمامِ عمر نکردم،

دگر  - به صاحب قرآن قسم - گناه ندارم!

خیالِ خیر مبر، من سرم به سنگ نخورده ست،

زِ توبه خسته شدم، حالِ اشتباه ندارم!

اگر به کشتنِ من آمدی چراغ نیاور،

که سالهاست به جز سایه ام سپاه ندارم

دو دست ، دورِ چراغم گرفته ام شبِ توفان،

خوشا خودم! که سری دارم و کلاه ندارم!

نه خورده ام زِ کسی لقمه ای ، نه بُرده ام از کس،

که خُرده بُرده ای از خیلِ شیخ و شاه ندارم  

به فضل حق و به شرط بقا دوره ی جدید کارگاه شعر پس از برگزاری امتحانات دانشگاه ها آغاز خواهد شد، در این دوره که با همراهی و همدلی مرتضی لطفی غزلسرای خوب همروزگار ...

شعرخوانی زیبای شاعر جوان، حسین جنتی. 7,183 ... کنگره ملی شعر اهل بیت(ع). 918 نمایش ۹ ماه پیش. 2:02 ... شعرخوانی شاعر کرد اهل سنت در وصف امام حسین علیه السلام.
نام: حسین جنتی. تاریخ تولد: 23 اسفند 1359. جنسیت: مرد - متاهل. محل سکونت: ایران عزیز - وزامین. درباره من: چون می رسی به شعرِ من اول سلام کن حرمت بدار! امتِ پیغمبر ...
اشعار حسین جنتی لادانی + علت بازداشت حسین جنتی چیست
اشعار حسین جنتی | اشعار حسین جنتی -1 - شعر و ادب پارسی - اشعار حسین جنتی. ... باشد که میزِ گوشه ی میخانه ای شوی : شاعر حسین جنتی با خوانش علی محمدی 3:56.
 گفته می شود که اطلاعات سپاه اصفهان از وی به خاطر شعر خوانی شکایت کرده و ... برچسب ها: اصفهان اطلاعات سپاه بازداشت حسین جنتی شاعر غزل سرا
 خبرگزاری فارس: حسین جنتی از شاعران حاضر در جلسه افطاری روز چهارشنبه شعری را در محضر رهبر انقلاب خواند که تحسین ایشان و حاضران را بر ..
اشعار حسین جنتی لادانی + علت بازداشت حسین جنتی چیست